Forum www.dragonxland.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Magiczne przedmioty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.dragonxland.fora.pl Strona Główna -> Opis Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Mistress
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:23, 19 Maj 2008 Temat postu: Magiczne przedmioty

Zdobywa sie podczas wypraw/misji.

Smoczy Puchar: jest wykonany w całość ze szczerego złota. Przedstawia smoka owiniętego wokół uchwytu i naczynia wysokiego kielicha. Przedmiot posiada właściwości lecznicze.
Raz dziennie pijąc z pucharu wino regenerują rany (butelka wina wystarcza na 4 użycia). Oznacza to, że jedna osoba może skorzystać z kielicha tyko raz na 24 godziny, w przeciwnym przypadku trzci wyleczone HP [życie]. Smoczy puchar potrafi leczyć także mnij poważne choroby, ślepotę i obłęd na podobnych zasadach. Naczynie posiada niewyczerpalny zasób magicznej mocy.
Historia przedmiotu: smoczy puchar jest uważany przez kapłanów Bahamuta (czczonego także jako Paladine lub pod postacią platynowego smoka) za relikwię. W prastarych legendach zachował się wzmianka, jakoby sam Bahamut pił z tego naczynia gdy ukazał się w ludzkiej postaci.


Hełm "Smocze Tchnienie": Hełm pamięta jeszcze czasy starożytnych, wykanany jest z brązu, okucia zaś z platyny. Dodatkowo ozdobiony jest dwoma, autentycznymi smoczymi rogami, a jego górna część zwieńczona jest złotym posążkiem wyobrażającym skrzydlatego smoka.
Przedmiot ten posiada właściwości ofensywne i hipnotyczne. Hełm zawiera 25 ładunków magicznej mocy, podobnie jak magiczne laski.
Nazwa "Smocze Tchnienie" poczodzi od specyficznej zdolności hełmu jaką jest właśnie... zianie ogniem. Gdy noszący go wojownik lub kapłan, lekko uderzy w bok hełmu, sprawi iż rzeźba smoka nagle ożyje, otworzy paszczę i zionie strumieniem magicznego ognia.
"Zionięcie" może być modyfikowane w zależności od zużytych magicznych ładunków (ilości uderzeń). W praktyce wygląda to następująco:
1 impuls - pozwala "smokowi" zionąć stożkiem ognia szerokim na
3 metry i długim na 6 metrów. Ogień zadaje wtedy 4 rany.
2 impulsy - zionięcie stożkiem ognia szerokim na 4 metry i długim na 12 metrów. Ogień zadaje wtedy 6 ran.
3 impulsy - zionięcie stożkiem ognia szerokim na 5 metry i długim na 18 metrów. Ogień zadaje wtedy 8 ran.
4 impulsy - zionięcie stożkiem ognia szerokim na 6 metry i długim na 24 metrów. Ogień zadaje wtedy 12 ran.
Wspomniałem wcześniej, że hełm ma również właściwości hipnotyczne. Za jego pomocą można rzucić takie czary (nawet wojownik!), jak HIPNOTYZM, SUGESTIA i STRACH.


Myślodsiewnia: Myślodsiewnia to płytka, kamienna misa, wypełniona świetlistą, białosrebrną substancją. Służy ona do odsiewania nadmiaru myśli z umysłu. Strząśnięte do myślodsiewni myśli bada się w dowolnym czasie. Istnieją dwa sposoby umieszczania w niej myśli. Jednym sposobem jest przyłożenie jednego końca pazura do głowy - powyżej skroni, drugiego zaś do substancji w misie i przesłania myśli do myślodsiewni. Drugim sposobem jest umieszczenie myśli w buteleczce. Myśli zamknięte w buteleczce wystarczy wlać do misy. Za pomocą myślodsiewni można także badać cudze myśli, po ich uprzedniemu zdobyciu.

Kamień Fang: wielce zagadkowa substancja, posiadająca zdumiewającą moc. Wytwarza Eliksir życia dający nieśmiertelność każdemu kto go wypije, przemienia również dowolny metal w najszczersze złoto.

Fessel: miecz w którym uwięziony jest potężny demon Bal'thk'attuna. Mon demona uwięzionego w nim sprawia, że smok ma 3krotnie zwiększona siłę.

Pierścien "Cztery Przykazania": zwykła obrączka, wykonana z gładkiego, srebrnego metalu. Jedyną rzeczą, jaka odróżniała go od jakiegokolwiek innego, niemagicznego pierścienia, były cztery runy wyryte w równych odległościach od siebie, symbolizujące cztery rzeczy potrzebne każdemu wojownikowi - siłę, dobrą zbroję, wytrzymałą tarczę i porządny miecz. Według kupców, właściwości przedmiotu były w stanie zapewnić te "narzędzia" każdemu, kto go nosił - chociaż na niezbyt długo. Cztery przykazania umożliwiają swojemu posiadaczowi dwa typy wzmocnienia. Po pierwsze - raz dziennie może on użyć pierścienia do rzucenia na siebie jednocześnie (i tylko jednocześnie) trzech zaklęć: siły, tarczy i zbroi maga.

Topór Chcicwości: W podziemiach ciągnących się pod Wrotami Baldura, w miejscu przez niektórych zwanym Głębokimi Piwnicami, kilkakrotnie w ciągu dziesieciodnia odbywały się walki gladiatorow. Niezrównanym wśród nich był krasnolud - niejaki Khondar Skulldark, o którym chodziły słuchy, że miał w swej krwi wiele z szarych braci Duergarów. Był niezrównanym wojownikiem - jego szał zatrzymać mógłby chyba tylko smok, choć wielu wątpiło i w tą możliwość. Każdy, kto przed turniejem wylosował go za przeciwnika, drżał ze strachu. Zdarzały się także niechlubne przypadki ucieczek i płaczu. Jednak nadszedł i jego kres... Trfił on kiedyś na maga który posiadał Topór Chciwości, chciał go zdobyc i zdobył zabijając maga. Topór zrobiony jest ze szczerego złota. Jest to Topór bojowy który wykonały elfy w czasie wojny pomiędzy nimi a krasnoludami. Krasnoludy z regóły są chciciwe i naiwne, nie trezbabyło czekać długo aby jeden z nich wziął topór. Niedługo po tym rozpoczęła sie wojna domowa między krasnoludami. Każdy chciał mieć topóe. Każdy uważał, że to do niego powienien on należeć. Dzięki toporowy smok może zająć czymś strażnika innej grupy smoków a sam może wkraść się na ich tereny i okraść ich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.dragonxland.fora.pl Strona Główna -> Opis Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin